innercheeseburger:

thatcrazyshipper:

theletterwsarseflap:

The ridiculous truth is uncanny

it makes me sad when people do this to everything

hahaha yeah shipping is so frivolous 

zheartl:

Guys, I’ve just started getting into Homestuck (I’m really fucking slow, okay?) and I already ship John and Daaavvvvve! NOOOOOOOOO… I just- I can’t man. I can’t take this right now- I just-

I’m sorry I’m bothering you guys with my shit…

buddy, you have only touched the surface.

By the time you’re halfway into HS your brain will explode from all the possible ship permutations

Like… the comic itself actually includes its own built in strategy guide for how to properly ship various combinations of characters, it’s ridiculous and kind of hilarious

I don’t even care about shipping much if at all, but the fandom is so saturated with it you can’t avoid seeing anything and everything being paired up haha

mrodigga:

violette-sky:

yoshi12370:

idiotesque:

spitcastle:

ihomicide:

homejellie:

roachpatrol:

feffityfef:

ethiopialton:

bite-my-kawaii-metal-ass:

they need to make giant signs out of this and plaster them around conventions

^this
(Sadly I think I’m a mix of the two… What does that make me?)

someone is going to make a pairing out of this.
just wait for it.



WOW THIS IS LIKE
WOW
I WONDER WHAT ELLEN IS THINKIGN RIGHT NOW
LOOKING AT ALL OF THESE REBLOGS
JFC I HAVE TO GO TELL HER WHAT HAPPENED TO HER POST
JFC

EXPLODES, WHY HELLO, OKAY, I WILL CONTRIBUTE TO THIS, BECAUSE LOBVE YOU ALL, OKAY.

Am sorry.



IMMA GONNA HAVE TO START SHOVING THIS SHIP IN OTHERS’ FACES NOW.

TUMBLR STRIKES AGIN

How does this always happen?? xD

And the original picture had such a good point, too.

And this is why I’m an internet hate machine

mrodigga:

violette-sky:

yoshi12370:

idiotesque:

spitcastle:

ihomicide:

homejellie:

roachpatrol:

feffityfef:

ethiopialton:

bite-my-kawaii-metal-ass:

they need to make giant signs out of this and plaster them around conventions

^this

(Sadly I think I’m a mix of the two… What does that make me?)

someone is going to make a pairing out of this.

just wait for it.

WOW THIS IS LIKE

WOW

I WONDER WHAT ELLEN IS THINKIGN RIGHT NOW

LOOKING AT ALL OF THESE REBLOGS

JFC I HAVE TO GO TELL HER WHAT HAPPENED TO HER POST

JFC

EXPLODES, WHY HELLO, OKAY, I WILL CONTRIBUTE TO THIS, BECAUSE LOBVE YOU ALL, OKAY.

Am sorry.

IMMA GONNA HAVE TO START SHOVING THIS SHIP IN OTHERS’ FACES NOW.

TUMBLR STRIKES AGIN

How does this always happen?? xD

And the original picture had such a good point, too.

And this is why I’m an internet hate machine

homestucksonyoutube:

for those who wanted this 

i’m not into homestuck anymore I think it’s poop but this is SO relevant to my opinions ;-;
god I’m so petty but damn it people piss me off so much. don’t even care if it’s for trivial reasons

homestucksonyoutube:

for those who wanted this 

i’m not into homestuck anymore I think it’s poop but this is SO relevant to my opinions ;-;

god I’m so petty but damn it people piss me off so much. don’t even care if it’s for trivial reasons

A message from Anonymous
How do you feel about people who ship themselves with fictional characters?

It’s the cardinal sin of shipping!

IMO the chain of ships goes: canon pairings > crack pairings > OCs > yourself

In other words if you ship yourself with a fictional character you really need to back off, take an honest look at yourself and evaluate your life @- @;

Also I love how people are asking me about ships all of a sudden. this is weird

a-wild-mpreg-appeared:

Thanks for the time, I know you’re all busy as hell.

I will be a steadfast bastion of rudeness and assholery (but mostly sanity and faithfulness to characterization) in this batshit ass backwards shipping-obsessed crapsack of a world ;-;

YES I MAD I mean come on you guys stop bastardizing a great character for your jollies ): The number of people who don’t want to see that shit far outnumbers the amount of people who do

We don’t want to see porn on the SG tag, and neither do we want to see your ships

Thank you